maanantai 23. tammikuuta 2017

Tammikuu loppuu!

Vihaan otsikoiden keksimistä haha. Mut siis vitsit! Miten voi olla, että tammikuu on kohta ohi? Tää kuukausi on kyllä sisältänyt niin paljon kaikkee, ettei oo toisaalta ihmekään että aika on juossut ohi. Mun päivät on tosiaan täyttynyt kouluhommista, tulevan työharjottelupaikan etsimisestä (pitäkää peukkuja että pääsen toivomaani paikkaan!) ja oon ihmetyksekseni, hehe, viihtynyt salillakin ihan mukavasti. Vihdoin ja viimein on myös koulujen koeviikot ohi ja saan kaverit pikkuhiljaa takaisin :-D Ollaankin tänään menossa Esatin kanssa ruualle ja kattomaan Passengers elokuvateatteriin. Mä en oo käynyt leffassa varmaan ikuisuuksiin ja olin ihan innoissani kun Esat lupas lähteä mun kanssa heti kun kokeet vaan on ohi. Pienet ilot haha.






Ison osan ajasta oon tosiaan viettänyt puolalaisten neitojen kanssa ja viikonloppuna lähdettiin Agatan kanssa ulos tapaamaan uusia tuttavuuksia. Mä sain loppuviikosta viestin instagramiin missä kyseltiin osaanko mä puhua ruotsia? Yleensä en jaksa vastailla tuntemattomien janttereiden ig viesteihin, mutta kysymys oli hassu ja vastasin osaavani jotenkin, vähäsen. Jatkettiin juttelua ja paljastu että Erhan on asunut koko elämänsä ruotsissa ja siltä se kyllä tuntukin, oli hassua huomata miten samanlaista voikaan olla meidän pohjoisten kasvattien huumori ja ajatusmaailmat. Sovittiin sitten tosiaan että nähdään porukalla ja lauantai menikin sitten kaljan merkeissä ja tulevistakin tapaamisista oli jo juttua. Aina niin kivaa löytää uusia kamuja, mut ehkä vähän vielä kivempaa löytää muita pohjoismaalaisia :-D







Mä oon alkanut pikkuhiljaa henkisesti valmistautumaan Suomeen lähtöön, ja oon alkanut vähän lentojakin tutkailemaan. Täältä päin Suomeen mennessä hinnat vaan on ihan älyttömät! Ei niinku minkäännäköstä järkee lentojen hinnoissa. Adanasta Atatürkin kentällekin saa maksaa miljoonan, yli puolet enemmän mitä pienemmälle Sabihan kentälle. Mietin mielessäni jo matkaavani ensin Istanbuliin bussilla, mutta tiiän etten kuivin silmin pääse täältä lähtemään enkä haluu välttämättä viettää bussimatkaa itkien ja väsyneenä hehe. Ehkä mä vielä löydän jotkut fiksut lennot!






Tällänen pikapäivitys tähän väliin, ajattelin muuten tehdä jonkun videon pitkästä aikaa, sellanen päivä meikäläisen matkassa ois kiva tehdä, mutta katotaan mitä saan aikaan! Nyt mä lähden metsästämään yhtä lappua olea varten, käytiin kyselemässä syytä vaan 6 kk oleen ja pyysivät multa vielä yhden lappusen mitä näyttämällä homma saattaa korjaantua. Siis syvä huokaus välillä tän maan toimintaa kohtaan haha. Sen jälkeen käyn kääntymässä Daglioglussa ja sit vihdoin sinne elokuviin, jee!

4 kommenttia:

  1. Nythän on turk hava yollarilla kaikki maan sisäset lennot 66 liiraa.. 😊

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heii huippua, kiitos vinkistä! Pitääkin mennä heti kurkkimaan!

      Poista
  2. Sun kuvat on NIIIIN hienoja, en ehkä kestä. Haluan tulla yhtä hyväksi kuvaamaan kuin sinä. Oi, joku päivä ehkä. Tsemppiä lippujen etsimiseen. Meetkö siis käymään vai enempi niinkuin jäädäksesi Suomeen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi vitsit kiitos tosi paljon! <3 mä meen vaan käymään, tuun takaisin huhtikuun alussa :-)

      Poista