maanantai 21. joulukuuta 2015

Saksan viimeinen












Joku on varmaan huomannutkin jo, että blogi on taas tuttu ja turvallinen Adana'dan. Vaikka nyt en Adanasta käsin kirjoittelekaan niin nimi on silti jotenkin kotoisampi joten päätin vaihtaa sen takaisin. Nyt on hyvä! 

Melkein tasan tarkkaan vuosi sitten kirjoitetussa postauksessa fiilistelin Suomeen lähtöä. Muistan kyllä ton postauksen kirjotettuani tunteneeni tosi sekavia fiiliksiä Suomeen lähdöstä, etenkin siinä vaiheessa kun piti sanoa heipat kaikille, tuntui kun oisin lähtenyt kokonaan pois! Onneks niin ei kuitenkaan ollut vaan sain vielä palata takaisin Adanaan. Hassua kuitenkin ajatella että tostakin on jo vuosi, tuntuu enemmänkin parilta kuukaudelta. 

Tänävuonna lähtöfiilikset on aika erilaiset, oon oottanut tulevaa torstaita kun kuuta nousevaa ja on ihanaa ajatella että Suomeen paluuseen on enää kaksi ja puoli yötä. Puoli siksi, että joudun (saan) torstai aamuna herätä jo neljän aikaa ja lähteä lentokentälle. Muutoksia tuli vielä matkaan sen verran että pakkasin kimpsuni ja kampsuni jo tänään ja viimiset puolitoista yötä vietän hostellissa hengaillen. Ajattelin ensin siirtää mun lennot aiemmalle päivälle mutta se ois käyny niin kalliiksi ettei siinä ois ollu mitään järkeä. Toisaalta ihan jees näinkin, saanpahan parin päivän miniloman Münchenin keskustassa ja lentokentälle lähtö on puolet helpompaa Münchenistä kun kylästä. Vähän jännittää mun tulevat seikkailut kyllä siltikin mun matkalaukkujen kanssa; mulla on yks matkalaukku missä on pyörät kuluneet olemattomiin (kiitos Alanyan ja mun parin kilometrin vaelluksen viime keväänä haha) ja olkapäillä keikkuva urheilukassi jonka toisen sangan oon niitannu niiteillä kiinni itse kassiin. Jos se kestäis ees Münchenin lentokentälle repeemättä niin olisin onnellinen. Onneks tosiaan mun hostelli on ihan juna-aseman vieressä niin ei tarvi kauheesti raahata noita kasseja mukana ympäriinsä. Huomisen ja keskiviikon mä siis aattelin vaan ottaa rennosti mun pientä kuumetta ja nuhaa parannellen, bretzeleitä syöden ja kauniista ilmasta nauttien. Ehkä vähän vielä joululahjojakin shoppaillen! 

Mä palailen taas joulun jälkeen, hyvää joulua ja kauheen kivaa loppuvuotta kaikille teille ihanille! 

10 kommenttia:

  1. Siis palaatko sä kokonaan suomeen? Miten mä oon ollut siinä käsityksessä että oot Saksassa ens kesään asti. Onkohan multa taas mennyt jotain ohi :D Mutta jos nyt oot pidempään Suomessa niin pistä ihmeessä viestiä jos tulee jossain vaiheessa tylsää, niin voidaan treffata! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ihan kokonaan! Mun piti alunperin tulla vasta kesällä mut kävi suunnitelmien muutos ni tuun jo nyt hehe ;) hei ihan ehdottomasti, heti teiän reissun jälkeen!

      Poista
    2. No en mä sitten ihan omiani oo kuvitellut :D Mä laitan viestiä kun palataan niin saat kertoa sitte kaiken ;)

      Poista
  2. Ihania kuvia! Hyvää joulua <3

    VastaaPoista
  3. Hahah mä en edes tajunnut, että vaihdoit blogin nimen takas :D En oikeen ikinä oppinu tätä sillä saksalaisella nimellä, aina ajattelin Adana'dan blogina xd
    Hei mut tervetuloa Suomeen ja hyvää joulua! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No emmäkää, se oli jotenki niin vieras. Adana'dan on parempi hehe ;) kiitos paljon ja samoin sinne! <3

      Poista
  4. Minäkin luulin, että palaat vielä Saksaan. Mutta jatkathan bloggaamista Suomesta??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se oli alkuperäinen suunnitelma mutta suunnitelmat vähän muuttui matkan aikana.. :) Jatkan mä vielä täältä, toivottavasti ensi syksynä saan sitten taas kirjotella Turkista!

      Poista